
Premierowy VW Passat Alltrack robi bardzo dobre wrażenie, a przy tym w porównaniu do bazowej wersji ma nieco wzmocniony system zawieszenia i o niespełna 3 centymetry większy prześwit.
Godny następca Passata B7 Alltracka
W porównaniu do swojej wersji bazowej, VW Passat B8 Alltrack ma z powodzeniem poradzić sobiw lekkim terenie. Auto zyskało nowe, wzmocnione zawieszenie, które jest też wyższe o niespełna 3 centymetry. Samochód otrzymał pakiet dodatków osłaniających nadwozie przed uszkodzeniami, a w tym plastikowe nakładki na progi, zderzaki i nadkola.
Podwozie zostało zabezpieczone przed uszkodzeniami stalową płytą.
Passata Alltracka wyposażono w napęd na cztery koła, za który odpowiada jedna z 3 jednostek: 1,4 TSI, 2,0 TSI o mocach odpowiednio 150 oraz 220 KM, a także jednostka wysokoprężna 2,0 TDI występująca w trzech opcjach: 150, 190 oraz 240 KM.
Auto trafi do sprzedaży prawdopodobnie na przełomie II i III kwartału tego roku. VW ma oficjalnie zaprezentować ten model podczas najbliższych targów motoryzacyjnych w Genewie. Więcej na temat VW Passata Alltracka B8 za dwa tygodnie w dziale aktualności.
Redaktor naczelny Motor-Mack, z ponad 15-letnim doświadczeniem w świecie motoryzacji. Jego artykuły i analizy są cenione za rzetelność i głębokie zrozumienie tematu. Adam łączy w sobie miłość do technologii samochodowej z umiejętnością przekazywania wiedzy czytelnikom. W Motor-Mack skupia się na jakości treści i budowaniu silnej społeczności entuzjastów motoryzacji.