Podczas Salonu Samochodowego w Genewie, Mitsubishi ma zaprezentować nową generację L200 Triton. Japoński producent zdradził już pierwsze szczegóły, chociaż gama silnikowa nadal pozostaje tajemnicą.
Co wiemy na temat 5. generacji Triton’a?
Piąta generacja tego popularnego pick-up’a w ciągi kilku kolejnych miesięcy trafi do salonów. W porównaniu do aktualnej wersji zmieniło się naprawdę wiele. Sylwetka nowego Triton’a jest znacznie bardziej dynamiczna, odważna i usportowiona.
Producent chwali się, że obniżono także współczynnik oporu powietrza i utrzymano masę auta na takim poziomie, aby była kompromisem między osiągami na trasie, a poziomem spalania.
W części przedniej auta pojawił się masywny, chromowany grill, nowoczesne światła wykonane w technologii LED, a także charakterystyczną nakładkę ochronną w dolnej części zderzaka.
Z nieoficjalnych informacji wynika też, że nowy Triton ma teraz znacznie większy prześwit w porównaniu do swojego poprzednika, ale tych rewelacji na razie nie udało się nam jeszcze potwierdzić. Samochód debiutuje na przełomie lata i jesieni tego roku. Dokładni dzień debiutu nie jest jeszcze znany Więcej informacji na temat L200 w przyszłym tygodniu kiedy auto zostanie oficjalnie zaprezentowane na Salonie Samochodowym w Genewie.
Redaktor naczelny Motor-Mack, z ponad 15-letnim doświadczeniem w świecie motoryzacji. Jego artykuły i analizy są cenione za rzetelność i głębokie zrozumienie tematu. Adam łączy w sobie miłość do technologii samochodowej z umiejętnością przekazywania wiedzy czytelnikom. W Motor-Mack skupia się na jakości treści i budowaniu silnej społeczności entuzjastów motoryzacji.
Jak mam być szczery, to poprzednia generacja wydaje mi się znacznie bardziej zgrabna. Nie wiem, może niesłusznie, ale widzę tutaj pewne odwołania do starszego już Nissana Navary z tych roczników 2005-2006, coś takiego. Gdyby tego chromu było trochę mniej, to moim zdaniem wyglądałby znacznie lżej i mniej kiczowato. Podoba mi się za to wnętrze, które podobnie chociaż może nadal nie jest jakieś rewolucyjne, to prezentuje się znacznie, ale to znacznie ciekawiej. W końcu coś dzieje się na desce rozdzielczej. Jest też spory system multimedialny z panelem dotykowym. W sumie 4+ jak mam oceniać całość .
Generalnie, jeśli mam cokolwiek zarzucić temu modelowi, to chyba powiedziałbym, że nie podoba mi się ten nawis za tylną osią. Może i w tej sposób auto jest bardziej aerodynamiczne, ale gdyby podłoga przebiegała tam prosto, a nie wychodziła do góry, to wydaje mi się, że ostateczny efekt byłby znacznie lepszy. Poza tym chyba nieźle, mamy godnego następcę doskonałej 4. generacji Tritona. Japończycy odrobili pracę domową, nie ma co.