
BMW 1 po liftingu wkracza na salony. W ciągu miesiąca w polskich salonach sprzedaży klienci będą mogli zapoznać się z odświeżonym kompaktem. Co zmieniło się w porównaniu do aktualnej wersji? Nasza redakcja dotarła do pierwszych informacji.
Zmiany BMW 1 wcale nie takie kosmetyczne, jak przypuszczano
Wbrew pozorom, BMW 1 przeszło gruntowne odświeżenie, a nie tylko subtelny lifting. Zmiany dostrzegalne są szczególnie jeśli spojrzeć na samą sylwetkę. Z przody auto zyskało nowe, większe nerki, bardziej dynamicznie zarysowaną linię maski oraz nowoczesne światła LED. Zwiększono wloty powietrza do chłodnicy, zmodyfikowano kształt samego zderzaka i osłon, w których osadzone są światła przeciwmgłowe.
Zmian doczekał się także tył, którego światła znacznie wyraźniej zachodzą teraz na błotniki. BMW zdecydowało o zastosowaniu kloszy wykonanych w technologii LED oraz dodaniu dwóch odblasków po obu stronach tablicy rejestracyjnej.
We wnętrzu odświeżonego BMW 1 trafił nowy system multimedialny z dużym, bo blisko 7-calowym ekranem dotykowym oraz kilka innych dodatków.
Bawarski producent wprowadził także kilka zmian w ofercie silnikowej. Klienci mogą wybierać spośród jednostek wysokoprężnych o pojemnościach: 1,5 oraz 2,0 oraz silników benzynowych: 1,5 l, 2,0 l, a wersji M1 3,0 l V6.
Redaktor naczelny Motor-Mack, z ponad 15-letnim doświadczeniem w świecie motoryzacji. Jego artykuły i analizy są cenione za rzetelność i głębokie zrozumienie tematu. Adam łączy w sobie miłość do technologii samochodowej z umiejętnością przekazywania wiedzy czytelnikom. W Motor-Mack skupia się na jakości treści i budowaniu silnej społeczności entuzjastów motoryzacji.